نحوه پیگیری سفارشات لوکس استور

از این که لوکس استور را برای خرید انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم…

چنانچه از فروشگاه خرید انجام داده اید و نحوه پیگیری سفارش خود را نمیدانید در این صفحه راهنمایی لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد؛

 

سفارشات پس از خرید کی ارسال می‌شوند؟

چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 10 صبح ثبت کرده اید، سفارش شما همان روز ارسال خواهد شد و اگر بعد از ساعت 10 صبح محصول خود را خریداری کرده اید، سفارش شما روز بعد تحویل پست می‌شود، از آنجایی که جمع آوری بسته های پستی توسط پست صبح ها انجام می‌‎شود، تفاوتی وجود ندارد که بسته پستی بعد از ساعت 10 صبح تحویل پست شود یا روز بعدی قبل از ساعت 10 صبح تحویل داده شود، چونکه سفارشات بعد از این زمان در پست جمع خواهد شد و هر روز صبح (به جز ایام تعطیل) جمع آوری و ارسال می‌شود، از آنجایی که بهتر است سفارش شما در انبار فروشگاه باشد تا در پست بماند، ترجیح میدهیم که سفارشات راس ساعت و به هنگام جمع آوری و ارسال تحویل پست شود و کمترین زمان ممکن را در پست باشد.

 

آیا پیامک شناسه مرسوله برای شما ارسال می‌شود؟

بله، از آن جایی که فروشگاه لوکس استور یکی از فروشگاه های فعال در سامانه صاپست (صندوق الکترونیکی پست) می‌باشد، پیامک حاوی شناسه مرسوله چند ساعت پس از تحویل مرسوله به پست از طریق این سامانه به شماره همراه گیرندگان ارسال خواهد شد.

 

شناسه مرسوله پستی به دست من نرسیده است، چه کاری انجام دهم؟

علاوه بر اینکه پیامک شناسه مرسوله برای شما ارسال می‌شود، برای تمامی سفارشات، فروشگاه بعد از تحویل بسته به پست طی چند ساعت، شناسه مرسوله را به ایمیلی که حین ثبت سفارش وارد کرده اید ارسال میکند، لذا اگر به دنبال شناسه مرسوله خود می‌باشید بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که یا صندوق پیامک های موبایل یا ایمیل خود را چک بفرمایید! بدون استثناء برای تمامی سفارشات ایمیلی با عنوان «شناسه مرسوله پستی لوکس استور» ارسال می‌شود که حاوی شناسه مرسوله و وبسایت رهگیری مرسولات پستی است، لذا اگر این پیام را دریافت نکرده اید، ایمیل نا معتبری را حین ثبت سفارش وارد کرده اید! پس از وارد کردن ایمیل فعال و معتبر حین ثبت سفارش اطمینان حاصل نمایید.

 

چطور با شناسه مرسوله، سفارش خود را پیگیری نمایم؟

در ایمیل ارسال شده از طرف فروشگاه، توضیحات لازم برای پیگیری سفارش برای شما فرستاده شده است، با این حال در این قسمت نیز به توضیح آن خواهیم پرداخت؛

شما میتوانید با وارد کردن شناسه مرسوله 24 رقمی در وبسایت رهگیری مرسولات پستی شرکت ملی پست با آدرس  tracking.post.ir محصول خود را به صورت لحظه ای پیگیری نمایید.

 

سفارشات چند روز پس از تحویل بسته به پست، به دست خریدار خواهد رسید؟

از آنجایی که محصولات خریداری شده شما با پست پیشتاز فرستاده می‌شود، طبق قوانین پست 2 الی 4 روز کاری (ایام تعطیل جزو روزهای کاری محسوب نمی‌شوند) می‌بایست بسته به دست خریدار برسد، در بیشتر موارد این زمانبندی دقیق و درست است ولی اگر در این بازه زمانی هنوز بسته پستی به دست شما نرسیده است مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

توجه داشته باشید که فروشگاه بدون تاخیر بسته را ارسال میکند و هر گونه مشکل و تاخیر در دریافت بسته به عهده پست همان استان است و از حیطه اختیارات فروشگاه خارج است، لذا اگر محصول خود را طبق زمانبندی عنوان شده دریافت نکردید، میتوانید با شماره 193 مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست تماس حاصل نمایید و با عنوان کردن شناسه مرسوله ای که در اختیار دارید، محصول خود را با جزئیات بیشتری پیگیری نمایید.

 

آیا امکان ارسال سفارش در همان روز وجود دارد؟

همونطور که در بخش های مختلف توضیح داده شده است، امکان ارسال محصول در همان روز برای شهر تهران امکان پذیر است، این سفارشات با اسنپ باکس ارسال شده و هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد (مبدا سفارشات برای اسنپ باکس خیابان نامجو است)

برای تحویل سفارش سریع چنانچه استان خود را تهران انتخاب نمایید، گزینه ای با عنوان «اسنپ باکس» را برای حمل و نقل مشاهده خواهید کرد و میتوانید از این گزینه استفاده نمایید.

قبل از ارسال سفارشات با اسنپ باکس، با شما تماس حاصل خواهد شد تا از مشخصات سفر مانند هرینه ارسال، مشخصات پیک و زمان دقیق ارسال اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

امیدواریم توضیحات لازم در خصوص نحوه پیگیری سفارشات رو برای شما انجام داده باشیم.

ما همیشه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مخاطبان لوکس استور تجربه خرید خوبی را از فروشگاه داشته باشند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که تمامی فروشگاه اینترنتی که با شرکت ملی پست کار میکنن (که اکثر فروشگاه های کشور را شامل می‌شوند) به همین صورت سفارشات خود را ارسال می‌نمایند، بستری که بسیار امن، قابل اعتماد و شناخته شده برای همه اقشار جامعه است.

چنانچه با توجه به توضیحات بالا همچنان ابهام یا سوالی دارید، میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل نمایید.

رهگیری مرسولات پستی